Veel gestelde vragen



Algemeen


Kleur

De kleuren van de producten in de webwinkel komen overeen met de geleverde producten. Toch kan een foto die uw op het scherm bekijkt een beetje anders uitzien dan het product zelf. Dit hangt onder meer af van uw schermtype en beeldscherminstellingen. Maar zelfs op het beste scherm ziet een foto een beetje anders uit dan bijvoorbeeld een afdruk of het product zelf.


Afmetingen

Onze producten zijn handgemaakt en dus uniek. Afmetingen van de getoonde producten kunnen dan ook iets afwijken. Omdat DiMauro je volledig en betrouwbaar wil informeren, geven we je altijd ten minste een goed idee van de afmetingen.


Hoe bestel ik?


Bestellen in de webshop

Heeft u een product gezien dat u wilt bestellen? Klik dan op knop "bestellen" (het winkelwagentje). Uw bestellijst wordt automatisch bijgehouden.

Als u klaar bent met shoppen, klik dan op de “winkelwagen” rechts bovenin. U ziet nu uw bestellijst en kunt indien gewenst de bestelde aantallen aanpassen of producten toevoegen en verwijderen.
Indien u tevreden bent, klikt u op de knop "bestellen".

Vul de wijze van verzending en de wijze van betaling in, en daarna uw naam en adresgevens.

Als laatste dient u onze algemene leveringsvoorwaarden te aanvaarden en uw bestelling te bevestigen door op de knop "verzend bestelling" te klikken, zodat uw bestelling ingevoerd wordt in ons systeem.

U ontvangt daarna een orderbevestiging met de betalinggegevens per email. Indien u na uw bestelling geen email met orderbevestiging heeft ontvangen, wordt u vriendelijk verzocht per email contact met ons op te nemen: info@dimauro.nl. U ontvangt dan z.s.m. een kopie van uw orderbevestiging via uw email.


Bestellen per email

Wilt u liever niet online in de webshop bestellen of heeft u specifieke wensen of vragen? U kunt uw bestelling, wensen of vragen per email (info@dimauro.nl) aan ons doorgeven. Wij nemen vervolgens contact met u op en stellen indien van toepassing een offerte op maat voor u op.  
Vergeet niet in uw bestelling de gedetailleerde productomschrijving te vermelden. Voor bestellingen per email ontvangt u van ons een orderbevestiging met het ordernummer, totale factuurbedrag (incl. verzendkosten) en de betalingsgegevens. Nadat deze door u wordt bevestigd, nemen wij de bestelling in verwerking.


Hoe betaal ik?


Hoe kan ik betalen bij DiMauro?

U kunt uw bestelling bij DiMauro direct online betalen via iDEAL of PayPal. Betaalt u liever niet online, dan kunt u het bedrag ook overschrijven op onze bankrekening (rekening 13.47.65.141 t.n.v. DiMauro) o.v.v. uw naam en het ordernummer.

Tijdens het afrekenen kunt u zelf kiezen welke betaalmogelijkheid het beste bij u past.

Als u betaalt per overschrijving wordt uw bestelling pas verzonden, nadat we de betaling hebben ontvangen. Dit kan enkele dagen duren.
Het totale factuurbedrag van uw bestelling dient binnen 7 dagen na ontvangst van de orderbevestiging op onze rekening bijgeschreven te zijn. Als dit niet het geval is wordt uw bestelling geannuleerd.


Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Per product zie je de prijs inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten.


Levering


Wat zijn de verzendkosten?

Bestel je voor meer dan € 50, dan verzenden we je bestelling gratis naar adressen in Nederland (per brievenbuspost). Voor bestellingen onder € 50 en verzending naar het buitenland, dient u verzendkosten te betalen.

De verzendkosten zijn afhankelijk van de afmetingen en het gewicht van uw bestelling. Het gewicht wordt door ons geschat en wij doen ons uiterste best om dit zo nauwkeurig mogelijk te doen. Echter, het kan incidenteel voorkomen dat de schatting resulteert in te hoog of te laag berekende verzendkosten. Deze extra kosten of baten komen voor rekening van Lintjeswinkel en worden niet achteraf gecorrigeerd.

Wij verzenden uw bestelling met PostNL.

De verzendkosten zijn conform PostNL plus een kleine opslag voor verpakkingskosten, conform de onderstaande tabel:


< 20 gram
< 50 gram
< 100 gram
< 0,25 kg
< 0,5 kg
Nederland
€ 0,90
€ 1,40
€ 1,90
€ 2,40
€ 2,90
Europa
€ 1,25
€ 2,10
€ 2,95
€ 3,80
€ 7,50

Indien de bestelling niet als brievenbuspost verzonden kan worden, wordt de zending als pakket aangeboden. De verzendkosten voor pakketpost binnen Nederland bedragen € 7,50 (tot 10 kg).

DiMauro is niet verantwoordelijk voor verlies, beschadiging of vertraging van de bestelling tijdens verzending door PostNL.


Wat als een product niet in voorraad is?

De op de productpagina's getoonde producten zijn op voorraad en kunnen wij onmiddellijk leveren, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld. Onze voorraad is echter beperkt, daar de producten handgemaakt zijn.

Is onze voorraad tijdelijk uitverkocht, dan kunnen we u per email laten weten wanneer het product opnieuw gemaakt en besteld kan worden.

Producten op speciale bestelling, bijvoorbeeld in de door u zelf gekozen kleurstelling en/of vormgeving hebben een langere levertijd. Deze levertijd is afhankelijk van de bestelling en zal tijdens het bestelproces met u worden afgestemd.


Overmacht

DiMauro is niet gehouden tot het nakomen van enige verplichting jegens de klant indien DiMauro daartoe gehinderd is door overmacht. Onder overmacht wordt in ieder geval verstaan ernstige bedrijfsstoringen bij DiMauro en transportstagnatie.


Registeren


Moet ik me registreren om te kopen bij DiMauro?

De eerste keer dat u winkelt in onze webshop vragen we u bij de checkout-procedure om uw persoonlijke gegevens te registreren, zodat we uw bestelling kunnen opsturen.


Retouren


Wat moet ik doen als er een probleem is met mijn bestelling?
Als u bij de levering merkt dat iets stuk is, kunt u het beste binnen 24 uur contact met ons opnemen via info@dimauro.nl. Na overleg kunt u het product terugsturen en doen wij ons best om het product te vervangen.


Bent u niet tevreden?

Het retourneren van onze producten is mogelijk als het niet aan uw verwachtingen voldoet. Dit kan binnen 7 dagen na ontvangst.

U ontvangt dan uw geld terug, met uitzondering van de verzendkosten. Neem hiervoor wel altijd eerst even contact met ons op. De verzendkosten om het product te retourneren zijn voor uw eigen rekening.

Wij vragen u vriendelijk direct de bestelling te controleren of de producten overeen komen met de bestelling. U dient wel rekening te houden met eventuele kleurverschillen. Alleen ongebruikte en niet door u beschadigde producten worden teruggenomen.